No answer.

Det är inga svar alltså. O.o Vet att mitt jobbklagande kanske inte är så intressant att läsa. ;) Men måste ju få skriva av mig lite iallafall. ^^ Läste att Blondinbella ska sluta blogga. Shit alltså att hennes blogg är värd 5 miljoner. O.o Tänk om min kunde bli värd lite mer också. ^^ Bara att kasta in reklam på bloggen antar jag. Eller? Är det någon annan som vet något annat sätt? (:

Sitter med ton i örat hela tiden, och som vanligt så är det ingen som svarar. Håller på att gå igenom Linköping nu som sagt. Går inge vidare. Eller ja, jag har lyckats sälja ett avtal idag iallafall. :D Men måste sätta minst 2 till idag! Så är det bara! Höga mål is the shit. ^^


btw! Nina du svarade inte när jag ringde till dig idag. :(
Provar att ringa dig imorgon istället? :)

Neeej nu ska jag ringa vidare.. Eller ja, som sagt sitter och ringer samtdigt som jag skriver. :p HAHA! Jag kan göra två saker samtidigt. :D Intressant va? xD Okej okej, jag är övertrött.. Men jag har riktigt kul åt det iallafall. ;D

Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0