Old painful memories.

Måste man komma att tänka på dom NU? >.<

Alltså det är tillochmed minnen från högstadietiden som bara gräver sig fram i mitt minne. Smärtsamt. Men det har gjort mig till den jag är idag. Om någon av er läser det här så ska ni veta att ni förstörde mig pga av att NI mådde dåligt! Men jag mår bra nu och har kommit över det. Fick bara jobbiga flashbacks. Nu ska jag inte skriva något mer om det..


I other news, så ligger syster & sover & jag håller på och försöker ladda ner Ghost Whisperer.
Fan vad jag älskar den serien! Den och Charmed är det som jag mår bra av att titta på.
Någon som håller med? ;)


Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Flashbacks kommer heela tiden :(.. Men de är bra att du är den du är idag ^^, för annars hade du ju inte varit världens bästa ros ^^, <3



Btw, har sett de senaste GW ansvnittet nu ;) mohahah!!, om inte du såg de före mig igår då hehe :P

2008-10-18 @ 16:42:34
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0