Soon i'm a pro.

Satte 2 avtal på raken nyss. haha. ^^

Har hänt massor idag. >.< Kanske skriver mer om det senare. Vet inte om jag vill berätta för mycket i den här bloggen. Det finns nämligen wn människa som jag inte vill ska vet allt. Har märk att den här någon är in regelbundet och läser.. Iallafall så ska jag jobba vidare nu..


Vad har ni gjort idag?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Sv: Men va kul med erbjudande! :) Har du stor chans att få den? :D

Det här blir nog sista kommentaren nu, kommer inte hinna gå in nå mer idag och inatt/imorgon stängs bredbandet av. :(

Men vi kan ju höras på mobben :)

Puss

2008-10-16 @ 18:57:19
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0