Spend some time with the best people i know.

Alla som läste förra blogginlägget vet att jag inte fick lägenheten och att jag mådde skit i fredags natt. Jag pratade med Persson när jag kom äntligen kom hem. (hade varit på fimafest) allting bara brast jag har aldrig gråtit så mycket. Jag var tom tvungen att kippa efter andan. :( när jag väl fick luften tillbaka så ssa Markus att han önskade att han kunde komma ner och trösta mig men hade ej några pengar.  Det jag säger då är: JAG FÖR ÖVER PENGAR! Efter måååånga om och men så gick han äntligen med på att låna pengarna av mig. :) Jag kollade upp tåg tider åt honom och vipps så var allting klart och planerat! Han tog en taxi in till Mora och hann med tåget som gick 06:30 typ. Ni skulle sett mitt leende när jag såg honom. :D



Samma dag åkte vi till Västerås till Emma dårå. ;) Tog en pizza och sen hem och glodde på film. Både jag och Markus höll på att somna. Var verkligen FETT trötta. Men vi lyckades hålla oss vakna. Eller ja, iallafall jag. ;) Emma jag är så fruktansvärt glad att vi har tagit upp kontakten igen! :D Har saknat dig sååå mycket. Och snart kommer din en bebbe. ^^ Kommer och hälsar på så fort tiden och pengarna tillåter igen. <3



Idag när vi åkte från Västerås så ville inte den där mackapären som konduktören hade fungera, haha Så vi sparade 170 spänn var jag och Persson. :D That's some real luck. :D


Åker till mora helgen som kommer för er som inte vet det. ^^


Sitter just nu hemma hos Perssons syster. 
Såå mysig lägenhet hon har! 
Jag vill också haaaaaa! :( 


Neej nu ska jag kolla helgon och bdb och se om det har hänt något skoj. ^^ 


Later...


 


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Har varit en riktigt grym helg med dig kan jag lova :D <3



Haha ja, jag undrar vaför du inte kunde sova? ;) höhö

2008-10-26 @ 23:36:24






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0