You have nothing to worry about.

Klart jag inte har det, men tankarna nästlar sig in på något konstigt sätt ändå. >.<

Just nu känner jag bara för att krypa ner under täcket och inte gå ur sängen på flera veckor. Ångesten är här igen. Tårarna rinner sakta ner för kinden, paniken lyser i ögonen. Känslan av tomhet och övergivenhet.. Försvinn! Alla minnen kommer tillbaka och förstör min självkänska ÅTER igen. Försvinn bara försvinn... :(

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Jo dom känslorna har jag också, inte kul, inte de minsta :( hör gärna av dig när du ser de här om du vill <3

2008-10-16 @ 21:29:25
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0