At work.

Sitter på jobbet nu. Kom hit 12:42 idag. :D Faan jag är skillad! ^^ Börjar jobba om ungefär 5 minuter, så jag kan inte skriva ett såååå långt inlägg.

Ville bara säga EN sak! Jag ÄLSKAR mitt jobb! <3


Skriver mer när jag kommer hem.. ^^

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Bara så du vet så ska du inte ta åt dig alls, du är en av dom få som hör av sig & så :)

Jag är så trött på folk här i mora, dom säger att dom är ens vänner, men jag har då inte märkt nåt av det.

Usch.

Hade jag haft möjlighet hade jag åkt till Sthlm till dig :) Fan man skulle ha varit rik, bara kunna åka och ta in på hotell :D

Kram

2008-09-19 @ 11:46:41
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0