Coconut & Schweppes.

Det dricker jag och syster just nu. Kokossprit funkar faktiskt. ^^ Vad händer ikväll nu då? Jooo, det blir att dricka några till av våra drinkar och sen se vad som händer. Klockan är ju faktiskt bara 20:03. ;) Vi har oceaaaaaner av tid!
Igår åkte jag in till Medis och mötte syster. Hon köpte en öl till mig så jag vart på bra humör. :D Hade faktiskt längtat hela veckan på en bärs! ;D Syster tog en klockren bild på mig igår också. Shiit alltså vad snygg man är. haha.

Neeej nu ska jag vara social med syster,
hon sitter som vanligt med sin spegel. ;)
Sötnos. <3


Lev med kvalitén på bilden! Jag SKA köpa en digitalkamera!
Snodde systers dejts basker. hehe. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marlene

lät som en intressant drink:P

2008-09-20 @ 20:40:23
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: marlene

sv:ja det måste vi:D

2008-09-20 @ 22:03:19
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: Stefan

Fin bild på dig Rosie :) <3

2008-09-21 @ 01:10:26






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0