I love my cat.

Jag pratade med morsan precis. Hon säger att hon inte kan ha Lakrits länge till. Vad i helvete ska jag göra?! Måste hitta en lägenhet! Jag kommer inte få ett lån på banken det VET jag! Kanske om jagsäger upp mig på Vattenfall? Då kan jag hitta ett skit jobb hir i närheten eller nåt. (är i Mantorp) I Mjölby är det lätt att hitta en lägenhet iallafallm men här finns inte mitt jobb. Jag vet fan inte va djag ska göra åt det här. Nu skriver jag som en kratta, men det är pga att jag har druckit. Skrev det i förra inlägget för att varna er läsare. Är det någon som vet om det finns nåt jobb här i Mjölby/Linköping/Mantorp/Norrköping? Alltså som teleförsääljare. För jagtrivs med det som fan. Jag känner mig verkligen som en i gänget. Men för min katts skull så skulle jag gå genom eld och vatten. Jag älskar minkatt så innihelvete! Jag skulle kunna ge upp min lycka för hans skull. Det är verkligen mitt barn. <3

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Det är massor med problem nu känns det som..  För en gångs skull så är det inte pengar det handlar om. Det är dom där fucking jävla känslorna! >.< JJAG VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!

Läs inte ens det här.. Jag känner mig bara värdelös. Förlåt.. :'( Ser knappt vad jag skriver längre pga alla jävla tårar. Skriver mer imorgon..


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Allt kommer lösa sig gumman.. Jag ville verkligen och försökte trösta dig, men duj tillät mig inte att göra de :(..



Jag vill gärna hjälpa dig!, och de vet du, men ibland verkar de som jag är osynlig för dig.. men du vet fortfarande att jag finns här i vått och torrt ^^, är ju aldrig längre bort än ett telefon samtal :)



<3<3<3

2008-09-27 @ 00:11:33
Jag heter: alex

du säger inte upp dig för en sak som denna. jag vet att du älskar din katt men andra delar nog inte ditt tankesätt i den här frågan. tänk på framtida arbetsgivare "jaha, varför var du bara kvar på det jobbet i två månader?" att du flyttade pga av din katt är en anledning kanske inte alla skulle se som godtagbar. du får helt enkelt leta mer intensivt i sthlm. det är inte omöjligt! andrahands kontrakt?

2008-09-27 @ 07:55:24
URL: http://iolin.blogg.se/
Jag heter: marlene

men gumman då:( det ordnar sig på något vis ska du se. kramar

2008-09-28 @ 06:50:18
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: havergal

Jag kan klara både dig och katten, bli min officiella fästmö, och saken är klar,

2008-09-28 @ 21:13:33






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0