I'm like sunshine.

Idag har varit en bra dag. :) När jag kom till jobbet idag så frågade min chef mig hur många jag trodde att jag skulle sälja alltså mitt mål för dagen. ;) Jag svarade tre minst! Jag klarade det! ;D Var verkligen som en solstråle. (: Har tagit några bilder där jag inte ser alltför lycklig ut men det ÄR jag! :D

Sandroo kommer hit den 21:a eller 22:a! Faan vad kul det ska bli! :D <3
Den 25:e åker jag till Stefan! Längtar som fan. Saknar dig vännen! <3


Nej ska snart gå till sängen och dö ett par timmar. ;) Ska ju jobba imorgon. Faan vad härligt det är med långa helger. :D

Mån-Tors 13-21, det är som musik i mina öron att få höra det. ^^

Kastar upp några bilder.






Sandroo, saknar dig. <3




Stefan, snart syns vi sötnöt. <3


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sandrow ;>

Love your eye <3 vi ska ha jätte skojj !! ! I love your sister, hoppas hon inte tycker jag är föör störig ! ;D See you soo beibiii <333



Ps! du är jätte söt på jobbet juh ! :'D Ds

2008-09-11 @ 01:21:04
Jag heter: Persson

Niice, då får du hälsa stefan ^^, men sen får du fan ta och komma hit också haha :D, saknar dig ju! :P <3

2008-09-11 @ 01:33:24






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0