Migraine.

Det är därför jag inte har skrivit.. Har typ nästan bara legat och sovit och när jag inte har gjort det så har jag antingen rökt eller glott på tv/film.. Har ingen jävla aning om vad jag ska skriva nu heller faktiskt. O.o är fortfarande allergisk mot den här shiftknappen. Så om ni ser ett - och en liten bokstav är det pga av att den där jävla fittknappen sitter FEL!!!!!  >< Jobb imorgon fast först åka tåg och typ sova. haha.. Har massor med kunder jag skulle ringa idag egentligen.. Men men det blir la imorgon istället. Men med min vanliga tur så kommer inte dom att vara hemma. >.<

Nu känner jag mig verkligen FET! Har smällt i mig snart 3 ostbågspåsar och snart en och en halv chipspåse. Och att inte förglömma massor med bärs och jäger. Det blir fan hårdbantning när jag kommer hem till Sthlm igen..

Neeej nu försvann min inspiration. ;)

Kastar in bilder när jag kommer hem..

Later...



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Oj då, 3 ostbågspåsar :P

Jag skulle må illa efter en näve. :P

Kram

2008-09-30 @ 08:25:49
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: marlene

ostbågar e gott:P man jag har fan inte ätit det på länge:P

2008-09-30 @ 08:26:25
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0