Oh no, not AGAIN?

Jag har lyckats igen. Hungrig som fan men vill inte äta upp allting. (Känns som att jag skulle kunna göra det.) 6 dagar kvar till lönen! That's a long time. O.o Ska se vad jag kan "tjoffsa" (Rosiska) ihop. Har faktiskt inte en aning om vad jag ska skriva om just nu. >.< Skriver mer sen när jag har mer inspiration. (:

En liiten bild på mig kan ni få. ;)
Det där var igår när jag var påväg till jobbet.



Och en liten bild på mitt hjärta jag ritade på jobbet igår. ;)
Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marlene

tjoffsa finns även med i marlenes ordbok:P

2008-09-20 @ 08:34:01
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0