What goes up, must come down.

Idag mår man VERKLIGEN som man förtjänar alltså. O.o Men det var verkligen värt det! :D Sitter och är hungrig som aldrig förr. Jag och syster ska försöka fixa pizza. ^^ Ska kolla på Dead Silence senare. Längesen jag såg den nu. :p Sen blir det kanske att tanka ner Silent Hill, det är tamigfan min favorit film tror jag! ;D Ja, ja nu ska jag sluta babbla om det. ;)

Gårdagen började med att man var bakis och trött som ett svin, jag och syster satt och slötittade på tv och på datan. haha Efter ett tag så började syster komma igång. ;)

Syster: Vill du ha ett glas vin?
Jag: Det var väl en jäävla dum fråga. Självklart! ;D


Efter typ ett och ett halvt vinglas så blir SÅKLART Rosie hungrig. ;) Så jag smiter ner till pizzerian här brevid och fixar en pizza med massa KÖTT! Har verkligen längtat efter det. <3 När jag väl var på pizzerian så frågade killarna när om vi ville hänga med ut på ett par bärs. Klart det! (säger jag). När pizzan är klar smiter jag upp til syster och kastar i mig pizza och verkligen njuuuuter. Vi dricker lite till, jag börjar byta om, sminka mig och grejar. ^^ Efter ett tag och ett par asgarv är vi äntligen klara! :D Vi börjar röra oss ner mot pizzerian och tar en varsin bärs. Orkar inte skriva detaljer mer nu, så det bli i stora drag men EN sak ska jag iallafall berätta. :D
Jag och syster sjöng karaoke!! Det vart Richard Marx - Right Here Waiting jag hörde knappt någonting av vad vi sjöng, men tror att det lät bra! :p Syster sa det iallafall. Ni som känner mig vet att jag en HEMSK scenskräck OCH rampfeber på det också. O.o Jag stod och skakade, syster försökte prata med mig (det här var innan vi ställde oss på scenen). Jag hörde ingenting av vad hon sa, kändes nästan som att jag skulle börja gråta. Men vi tog oss upp på scenen och sjöng för FULL hals! :D Min scenskräck kommer alltid att vara kvar men jag kommer alltid att ÄLSKA att stå på scen även fast jag skakar som ett jävla asplöv. :O Neej nu är jag fan HUNGRIG! Skriver kanske mer sen.



Gårdagen, snygg som alltid. ;D



Systrarna är lika snygga som alltid! <3


Även fast man är bakis, SNYGG!
Kolla jag har någonting GULT på mig! O.o



Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Tur att ni har kul iaf! :D, och du var duktig som gick upp på scenen! :D. <3

2008-09-07 @ 18:33:33






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0