Be quiet!

Morsan ringde för ett tag sen. alltså DEN människan! Jag får hjärnblödning! >.< Hon ringer mig och säge "ja kommer du hit snart? Jag har skorna på mig och är redo att åka." Va i helvete! Give me a break! Det är så att jag ska hämta lite grejor i mitt gamla rum och hon är helt överstressad bara för att hon får en ny säng imorgon. Visst jag är stressens drottning, men inte idag! Va fan, jag måste få ta det lugnt jag också. Nej nu vart det bara klagomål av allting..

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

ääh det där ska vi ordna :P <3

2009-04-23 @ 15:25:11
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: jutta

mammors jobb o va jobbiga

2009-04-24 @ 01:23:53






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0