Nothing to do.

Nu sitter jag själv hemma i lägenheten och gör ingenting. Det ska ner kartonger i förrådet, men Markus hann inte ta ner dom pga av att skjutsen var här. Det känns som att jag har diskat hela dagen alltså. :O Nu tänkte jag faktiskt göra några mackor och sen lägga mig i sängen och dö ett tag. Micka, hennes pappa och Örjan tänkte komma hit en sväng det kommer bli kul! :D Nu känns det här som min lägenhet verkligen. ^^ Har setat och tänkt: "undrar vems lägenhet det här är, det där är ju mina saker, men vem bor här?" Dumförklarade ni mig nu eller är det någon som förstår hur jag menar? :p

Nej, mera juice och sen kanske en film tills mitt besök kommer. :D

Bilden är från 2007 tror jag, hittade ingen bättre. ;)



Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Em.

Vilken fin hårfärg du hade :)

2009-04-05 @ 10:50:22
URL: http://enzobynight.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0