How to keep away from the tears.

Det är inte lätt alls kan jag säga, jag har gråtit flera gånger idag. Det är verkligen inte lätt att förlora en nära person i sitt liv. Det är bland det värsta som finns. Sen när det kommer nya känslor, det ärÄNNU svårare om dom inte är besvarade. Nu ska ni vet att jag har druckit och inte stavar bra, men för fan lev med det! Jag orkar inte kolla om jag har stavat fel just nu. Jag älskar ohonm mer än mitt jävla liv! Det är många som säger det och inte menar det, men jag MENAR det!

Nu ska jag fortsätta att dricka upp min öl sen ska jag röka en cigg och vänta..

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Finns här för dej gumman. <3

Ring mej om du vill prata om något, kan tyvärr inte ringa för att jag inte har några pengar på min tele. :/

PUSS ! <3

2009-08-22 @ 18:15:16
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0