I'm gonna miss you guys.

Jag har haft såå kul den här veckan som har varit! :D
VH-gänget har fått mig att inse en hel del om både mig själv och andra.
Här kommer det några bilder, folket som är på bilderna ska skicka fler till mig sen,
hade inte plats eller tid att skicka över alla till mig på en gång. PLUS att det fanns en digitalkamera med i bilden. ;)


Jag har haft skitkul, hoppas att ni har haft det minst lika kul! :D



Japp, första bilden är på mig och Robin. :p
Sanna hade sminkat honom och han lånade syrrans BH.
Snacka om att vi skrattade åt honom. xD



Andra bilden. :p Här har vi mig och Paddan. ^^
Klockren kille som är tillsammans med Ullis som kommer på nästa bild. :)



Här har vi Ullis. :D Som sagt, Paddans tjej. :p Så jävla härlig tjej.
Brevid henne tror jag att vi har Tommi. ^^



Syster och Markus. <3
Fan vad jag älskar er, ni är dom bästa som finns. <3



Bara för att prince har fått ett nytt utseende, och jag
 har ÄNTLIGEN fått dricka upp en hel Hannas peach melba. :p
Dom har varit helt slut på bolaget på sista tiden. :O



Tommi, han smet andra dagen. :O Men av vad jag såg av honom var han en sjyst snubbe. :p


Här har vi verkligen en tjej jag kommer sakna. :( Vi fick så bra kontakt Sanna, får inte tappa den!
Nästa gång kommer Mora-gänget ner till VH! :D Då jävlar ska vi festa och ha skitkul!
Puss på dig, och tack för hjälpen med mina ögonbryn. :D



Vi avslutar med en bild på syster, mig, Carsten och André. :D



FAAN VAD JAG KOMMER ATT SAKNA ER!

PUSS PÅ ER ALLA!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Em.

Svar: Jaa, det skulle vara kul. Det är tänkt att jag ska festa ikväll, men jag vet inte riktigt än. Får se hur det blir! Jag ringer dig sen, ska fylla på telefonen bara.. :)

2009-08-01 @ 13:35:03
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0