Irritated and sad.

Fan att båda min dammsugare är trasiga OCH att det finns regler att man inte få föra liv på nätterna om man bor i lägenhet.

Jag vill städa!
Jag vill inte göra det på dagtid jag är bara trött då. Som ni vet så är jag en nattmänniska, jag gör ALLT på nätterna. Det jag gör på dagarna är att vara ute med mina vänner, och håller mig härifrån. Jag TRIVS verkligen inte. Det spelar ingen roll om jag får nya möbler eller nya garderober eller whatever. Hela lägenheten ger mig dåliga vibbar och tar all min energi. :(

Nej, ett till avsnitt av Sabrina sen börja plocka och möblera om, tyst om det går? :O

Puss på alla sötnosar, speciellt dig. <3

JAG ÄR MYS-SJUK! :(

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus P

Du måste ju ta kort och lägga upp på bloggen när du möblerat om sen! =D

2009-08-31 @ 01:53:44
URL: http://mpersson.bloggsida.se






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0