Why does it have to be so hard?

Nu har jag bestämt mig, jag ska inte skriva ett ord eller någonting till honom. Leave him be.

Sandra är här, tack för det gumman, du är en ängel. <3

Sitter och funderar på hur fan jag ska göra med lägenhet och det, jag kommer inte klara av att bo här länge till, jag VANTRIVS! Mamma och Stein var här idag, dom frågade mig hur jag egentligen mådde, Tårarna brände bakom ögonlocken kan jag säga. Jag sa nästa precis som det var. Stein sa att jag kan höra med Mora Strand om jag kan få göra ett lägenhetsbyte. Jag tvivlar STARKT på det, but it's worth a try, right? Inga lampor har jag fått heller än, jag har inte varit hemma när pappa har ringt och han har inte haft tid när jag har haft det. Jag vill inte släppa in honom i min lägenhet så länge det ser ut som jag mår. Med andra ord ett RENT HELVETE! Och pappa om du läser det här, så döm mig inte för det. Min blogg är ett get away för mig, jag får ut alla känslor i den, det behövs.

Jag känner mig kluven, ena personen säger, "flytta hit, gumman, vi fixar en lägenhet här!" Andra säger : "Men Rosie, du kan inte bara flytta härifrån, du kan inte fly från dina problem." Det är helt sant, det dom säger, men jag vet själv inte vad jag vill eller inte vill. Vill någon hjälpa mig att analysera mig själv?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Denise

hej gumman du vet att jag vill och kan kanske hjälpa dig men då måste du prata med mig annars är det väldigt svårt men jga tror att vi ska vara med varandra någon hela dag och prata och försöka reda ut ditt liv så gott vi kan vad säger du om det?? höra av dig gumman på facebook privat chat mellan dig och mig gumman! tänker på dig..

2009-08-10 @ 21:07:46
Jag heter: Micka

Gumman då <3

Allt kommer att bli bra till slut, jag lovar dej.

Finns här för dej & det vet du . <3

2009-08-10 @ 22:05:42
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Emma

gumman det är bara att säga till om du vill ha sällskap någon natt <3

2009-08-14 @ 02:39:01
URL: http://silentfuture.bloggspace.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0