Hangover, but still happy.

Jag och Markus har legat hemma och varit bakis hela dagen. Jag har sovit till och från fram tills typ 21 haha. Så nu är Rosie pigg, men ska snart lägga mig ändå, kan liksom inte motstå min älskling. ;)

Sup lugnt alla därute! Förresten vill jagsäga grattis till Johan Eriksson på hans födelsedag idag och så vill jag gratulera Micka och Morgan för att dom vart tillsammans! :D Jag är jätteglad för eran skull.

Nu blir det mera E.T. sen kanske en till film och sen sova. (:

edit: Sandra Dee skrev att det heter backdrunk, inte hangover. Ett internskämt helt enkelt! (

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sandra Dee

det heter ju faktiskt backdrunk, kommer du inte ihåg det? :c

2009-12-20 @ 20:45:34
Jag heter: Micka & Morgan. :)

Naaaaaw :)! Vi tackar så mycket här :D Och vi har det underbart tillsammans :) , känns hur bra som helst! :)



PUSS! <3

2009-12-23 @ 01:28:55
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0