Starting to fall again.

Nu har jag haft en bloggpaus, vet inte om det kommer fortsätta eller inte, mår verkligen inte bra av att vara här hemma, alltså jag vill ha ett jobb! Det känns som att jag har hamnat i en svacka igen. Jippi! Nyår idag, ska var meningen att vi skulle vara med syster och hennes pojkvän, men det vart inte så, får se om det blir nyktert eller inte.

Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva heller, när jag loggar in på bloglovin så ser jag mina kompisar och internetvänner som har uppdaterat bloggarna, jag känner inte för att blogga bara, tanken att ta bort bloggen helt har kommit upp ett par gånger också, men vet inte hur det blir än. Vet ingenting just nu ärligt talat.

Nej nu vart det bara blafs av alltihop, vår se när jag skriver nästa gång.

Tack Markus för att du finns, utan dig ingen Rosie. Jag älskar dig. <3


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E ☆ Aspelin

Hoppas du känner dig bättre snart gulleRosie! Och du, ta inte bort bloggen. =) Du kommer bara ångra dig. Vill du "vara för dig själv ett tag" så kan du ju lösenordsskydda bloggen :)

2009-12-31 @ 09:56:29
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Jag heter: Micka

Men gumman då! Finns här för dej, det hoppas jag verkligen att du vet! Men hörde att ni hade haft rätt skojj på nyår iaf :)! (Y) Miss You Hun! <3



PUSS! <3

2010-01-02 @ 23:30:19
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0