Thoughts about life.

Jag vet hur det är att ligga på botten och må helvete, jag vet också hur det är att ligga på moln och bara må underbart. Just nu ligger jag någonstans däremellan. Vet inte hur jag ska förklara det på något annat sätt. Vet heller inte vad det är som får mig att må dåligt. Sitter och lyssnar på gammal musik från tiden jag mådde som sämst. Jag vet inte vad det var som hände så plötsligt. Energilös igen, hatar det! :(

Vet inte vad jag ska skriva mer, ska sortera allting som ska ner i förrådet nu tänkte jag, men jag skriver nog ett inlägg senare.

Slänger in en bild på mig och Markus.
Han ser jättesur ut men det är nog inte meningen.


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Marie Matsson

Fin bild:) Nej de blir de inte i helgen. Och antagligen inte nästa helg heller:P

2009-12-18 @ 15:34:37
URL: http://diapsalma.blogg.se/
Jag heter: Micka

Hmm, Rosie då. <3 Nu känns det som att vi har rätt mycket att diskutera. I want you to be happy hun! <3



PUSS! <3

2009-12-23 @ 01:25:58
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0