A Challenge. ^^

Har blivit utmanad av Fade att skriva 8 sanningar om mig själv!

# Länka till den som utmanat dig
# Berätta 8 sanningar/ovanor/vanor om dig själv
# Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg

1. Jag älskar allt som har med ost att göra. Ostbågar är som en drog för mig. *mums* 

2. Jag är livrädd för allt vad sjukhus heter. Får panik bara jag går in på ett. >.<

3. Klarar mig inte utan min dator. Den är en stor del av mitt liv, kanske lite för stor.

4. Jag fullständigt hatar besservissrar (stavning?) Jag blir tokig av dom.

5. Jag är en nymfoman. ;)

6. Att läsa bloggar har blivit ett stooort intresse för mig.
    Ni uppdaterar förbannat dåligt måste jag faktiskt påstå!

7. Jag har fått en förkärlek till benvärmare. Förutom sex så är benvärmare det enda jag pratar om. Haha.

8. Jag är ett monster på morgonen innan jag har fått min första cigg. (vem är inte det?) :p


Jag utmanar!
Markus, Micka, Nina, Marlene, Taaant, Ammie, Alexandra och Sara. ^^

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Fade

Sex med benvärmare på... Succé! Har aldrig sex utan benvärmare längre. Eller jag gör ju i och för sig ingenting utan mina benvärmare. haha :)

2009-02-26 @ 20:07:21
URL: http://www.fejdan.com
Jag heter: sara

haha nu har jag skrivit mina;P

ostbågar är super gott ;P

2009-02-26 @ 21:28:50
Jag heter: Anonym

ska göra så fort ja får lust å ork.. <3

2009-02-27 @ 00:01:29
Jag heter: Markus

detta kommer då ta någon timme för mig att göra haha :P <3

2009-02-27 @ 00:06:16
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0