Confused.

Jag är väldigt förvirrad just nu. Jag sla göra en veckoplanering för den här veckan. Naturally. :) Det är inte lätt alltså. Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas fylla ut 8 timmar om dagen på att bara söka jobb. Imorgon ska jag hit kl 9:00 och googla runt på utbildningar och jobb. Fast utbildningar är nog inget intresse för mig, jag är inte redo att sätta mig i skolbänken igen. 

That's all for me for now. 

Puss 

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: jutta

söka jobb 8 timmar om dan låter drygt

2009-02-23 @ 16:54:34
Jag heter: Markus

något hittar du nog på 8 timmar om dagen hehe :P <3

2009-02-23 @ 22:52:49
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0