Headline?

Jag har ingenting intressant att skriva, men har inget att göra heller. Ska snart ta ut skrutt på en promenad. ^^ Sen ska jag och Markus hem till Ozzy och gå ut med honom. Maten idag blir nog faktiskt potatisgratäng med kycklingfilé. ;) Vad tror ni om det?

Ligger hemma hos min älskade Tant just nu, Markus åkte till Ön för att hämta något och prata med sin mamma.
Yes! Snart ska skrutt ut. :p
Skriver mer när jag kommer tillbaka. ^^

Min älskade Tant ligger och sover just nu också. Hon är så trött, blir man alltid det när man är gravid? Jag är såå avundsjuk på henne! JAG vill också ha en bebis.

Nej, nu ska Skrutt ut. :)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

du kommer ju få en bebis sen ju :D <3<3<3

2009-02-28 @ 20:38:26
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0