Just needed to write it down once again.

Jag har hållt på och läst bloggar om mammor som har förlorat sina barn vid födseln.

Melissas blogg har verkligen rört mig. Jag kan inte ens tänka mig att gå igenom något sådant själv. Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen. Melissa Du är nog den starkaste kvinnan jag någonsin har läst om. Ditt sätt att skriva på är så bra att man verkligen inte kan sluta läsa. Du borde börja skriva böcker, det finns nog ingen som skulle bli lämnad oberörd av en bok skriven av dig.
Jag gråter varje gång jag går in på din blogg, men inte bara av flickornas död, utan dom roliga sakerna som händer också.
Gabrielle och Antonia busar fortarande med dig och din man från himlen. Dom kommer alltid att ta hand om er. För dom älskar sina föräldrar och sitt syskon som du har i magen.

Var bara tvungen att skriva ner det här igen..

Glöm inte flickornas insamling. För alla änglafamiljer där ute. Det behövs mer än alla ni därute tror.


Varma kramar till er.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mamma Melissa

Tack så hemskt mycket! Ja, du har helt rätt -insamlingen behövs verkligen!



För svaren kring varför moderkakor lossar, varför barn plötsligt slutar andas osv, de finns ju där. Bara pengarna kommer till så att forskarna kan hitta det!



Tack så hemskt mycket för inlägget!:.)

2009-02-10 @ 10:56:46
URL: http://mammamelissa.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0