My new love, when it comes to cheese.

Jag har nyss moffat Chili Cheez doodles. Så jävla GOTT! Har ni smakat dom? Om inte? GÖR DET! Dom smakar äkta kärlek. ;)

In other news så är jag hos min Taaant. <3 Fick reda på en sak idag, men ska inte berätta det här. Men glad vart jag! :D
Imorgon så blir det soc kl 10:15, jag är så sjukt nervös! Men hoppas på det bästa.. Dom KAN fan inte säga nej. Jag uppfyller alla krav som dom har för biståndsrätt. Jag bara hoppas... Isf! Då blir det flytt 1 mars! ;D
Det kan fan inte bli bättre! ^^

BTW! Jag fick en tröja av älskling igår! Jag har världens bästa kille! <3 Det kommer upp en bild på det när jag hittar datakabeln till mobilen. :p

Vad har ni gjort idag? :D


Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Jojj!

Jag har varit i skolan och haft ont. :P Typ... sen har jag inte gjort så mycket mer än så. :P

2009-02-19 @ 23:45:10
Jag heter: Micka

hoppas att det går bra gumman (: ! annars jävlar ska vi sparka arslena av dom !!

Nej jag köpte ju inga benvärmare :( har inga pengar :( men så fort jag har, då jäääävlar :D haha PUSS ! <3

2009-02-20 @ 01:41:32
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0