Shame on you!

Nu måste jag få klaga lite. Ni är dåliga på att uppdatera era bloggar. Jag har nästan inget att läsa. :( Fade sa det precis i en videoblogg, såå jag kom och tänka på att ni är faktiskt också dåliga på att uppdatera.. :p Nu ska jag sluta klaga på det..

Idag på "jobbet" äh nu orkar jag inte skriva jobbet inom ""-tecken (vet inte hur det stavas. xD).
Iallafall idag på jobbet så vart jag så fly förbannad på en som jobbar där så jag bara ville slå ner henne. Det var en ganska allvarlig grej som hände. Vill inte berätta vad pga att personen i fråga som vart "offret" i den här incidenten vill vara anonym. Jag funderar på att byta aktivitet bara pga av det som hände! Personen som gjorde det här mot min anonyme vän förtjänar en rejäl käftsmäll! Bara det jag ville skriva i det här inlägget..

Men kan iallafall påpeka att tortillabröd med skinka och smält ost är jävligt gott! ^^


Tjing. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

What? :S det får du berätta mer om sen när jag ringer dig :D <3<3<3

2009-02-17 @ 20:33:28
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Jojj!

Idioter finns det gott om. ;P Tro mig!

Och de jävlarna förökar sig! :O

Men man får ta det som det kommer. Det dyker alltid upp nya. Så är det och kommer nog alltid att vara. :P



Tortillia, skinka och ost låter mumsigt! ^^

Själv åt jag just två mackor med tomat, lök, ost och kryddor gjorda i micron! ^^ Mums! ^^

2009-02-17 @ 20:47:53
Jag heter: sam

tack<3 du var ett stort stöd idag

2009-02-17 @ 22:09:57






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0