The first friday in a looong time.

...som jag är utan alkohol och är ensam utan vänner och Markus.

Jag vet inte vad jag ska göra faktiskt. Jag har en Charmed kväll, men saknar närheten med Markus och alla skratt med vännerna. Hmm, nu är jag förvirrad. Jag har ju inte en susning om vad jag ska skriva heller.

Jag känner mig som en parasit överallt. Vad fan ska jag göra?
Jag har ingenstans att ta vägen, nada pengar. :( Nej nu ska jag inte klaga mer på det här.
Förstår om ni inte orkar läsa igenom det.. Sorry. >.<


Jag saknar Markus. :(

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

jag hade precis tänkt skriva det där med parasit själv men du stal det av mig :P, men imorrn (idag) så kommer jag och knullar skiten ur dig gumman ^^. jag älskar dig!!! <3<3<3

2009-02-14 @ 03:52:55
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0