What to write?

Jag har inget som helst intressant att skriva om. Förutom att jag är SJUKT sugen på kladdkaka! >.< Kollade på Sex and the city och Miranda smällde i sig chokladbit efter chokladbit. Det såg sååå gott ut! Vill haaaa!

Nu är det Alvin and the Chipmunks för hela slanten. ;)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Jag ska ju göra kladdkaka åt dig sen :D ååh den vill jag också se :P <3

2009-02-22 @ 20:31:56
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: jutta

den är fett rolig :P

2009-02-22 @ 20:38:31
Jag heter: taaant

Ja de han.. men som de ser ut nu så ser de inte ljust ut för han... ska tvågnsmata han snart.. Vet ej när ja kommer.. blir då senast måndag. men de kan bli till helgen me.. men då har ja ingenstans att ta vägen.. för då e lägenheten uthyrd.. puss

2009-02-22 @ 21:56:17
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: sara

men nu vart ju jag sugen på kladdkaka också ju >.< /sam

2009-02-23 @ 00:19:33






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0