And now it's mom's turn!

Mamma var och tatuerade sig idag. ^^
Skulle tatuera över en gammal som hade flutit ihop totalt.
Den här vart FETT mycket snyggare. ;)

Check this out! ^^

Här hade Chris bara ritat och fixat så att den gamla vart gömd. ;)



Här är konturerna och en del av axelbandet ifyllt. ;)



And here comes the result. :D
Så förbannat snygg den blev!! Eller vad tycker ni?  ;)


In other news så är jag så sjukt avundsjuk på att mamma tatuerade sig idag. JAG VILLE OCKSÅ! ;)
Men det kommer det med. :p

Saknar mitt mysmonster som fan, men vi syns la imorgon? ;)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

jävligt snyggt vart det :D, jaa det gör vi, jag kommer ju om en stund :D <3<3<3

2009-01-19 @ 17:35:18
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Anonym

miss u 2 bby... <3

2009-01-19 @ 21:47:31
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0