As you can see, i'm bored.

Det är väldigt dåligt ljud på den här bara så ni vet.
Men höj volymen och njut. xD




Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Även om man har barn eller inte så blir man arg på telefonförsäljare när dom ringer på privat tid när dom inte ska få ringa egentligen,,

ska dom ringa så ska dom ringa mellan 7-16 typ,inte sent på kvällen, och om dom inte tål att folk blir arga på dom så borde dom byta jobb.

Hur kul tycker du det är när dom ringer sent på kvällen när man har nåt man måste göra eller om man är skittrött och dom kommer med sina dryga förslag fast man redan sagt nej..? Och om du har barn som precis har somnat och så ringer dom 100 signaler så barnet vaknar och vägrar somna om?..

Jag vet att du har jobbat som en sån,,

men ni som gör det måste respektera dom ni ringer till på fel tider..

2009-01-21 @ 08:10:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: AnnMarie Larsson

wiiiie en videoblogg =D

hoppas din hälsena blir bra snart!

ska vi ses nån dag??



Puss

2009-01-21 @ 19:17:26
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0