Braindead.

Har jävlats med Mickas design i fleera timmar men ÄNTLIGEN KLAR! :D Nu är det bara en snygg header som fattas! DEN ska mitt mysmonster göra. ^^

Nu börjar jag fan bli hungrig IGEN! Jag och Micka var nämligen hos hennes pappa tidigare idag. Hon skulle tvätta lite. Iallafall när vi kom dit tog vi ett varsitt glas vin. Efter det vart jag VRÅLHUNGRIG! Började prata mat med henne till slut var vi så förbannat hungriga bådatvå! Sååå Micka hämtade Wookgrönsaker, nudlar och knäckebröd från köket. Sen jävlar bar det av till morsan! Vi skulle precis börja wooka när jag upptäckte att vi varken hade olja eller smör att wooka i. O.o Det vart helt enkelt så att vi stekte i vatten. ;) Men det gick såå bra så. :p När vi hade wookat klart och skulle sätta oss och äta så hade vi en varsin tallrik med wook och en varsin knäckemacka med rödbetssallad. <3 GÖTT SOM FAN! ^^ Vi hade pratat om mackor med rödbetssallad hemma hos hennes pappa så att det vattnades i munnen. O.o Såå vi fick äntligen våran rödbetssallad. Vi provade tillochmed att ha på det på wooken. Det vart FETT gott! :D Testa det för faan.

Efter vi hade ätit klart var vå så mätta så vi nästan spydde. NU är vi hungriga igen! :O Moffar kakor och bulle atm. GÖTT GÖTT! ^^

Skriver mer när jag ska hem och sova. (:

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

mohaha jajjemen :D gott som satan var det med käket :D & vem kan motstå ballerina kakorna ? ;D <3

& tack än en gång för ett bra jobb med min blogg !

Mycket tacksam. <3

2009-01-26 @ 03:20:47
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Adam

ja de är ju tur att du hjälpte henne(: de vart bra faktist:)

2009-01-26 @ 04:31:43
Jag heter: Ferhat

SV: Jag tror jag vet vad du menar haha :D



Allt bra med dig annars? =)

2009-01-26 @ 12:59:01
URL: http://ferhat.blogg.se/
Jag heter: Nina

Ja jag vill gärna ses nån dag :D

När? :)

Kram

2009-01-26 @ 18:53:56
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Markus

haha ni måste vara jävla mätta efter det iaf :P <3

2009-01-26 @ 22:11:31
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0