...

Fy fan vad jag är besviken på dom! Alltså företaget i sthlm jag jobbade på var seriösa och manipulerade inte kunderna som dom/vi ringde. Jag ville "bli vän" med kunden innan jag sålde. Jag sket fullständigt i om jag sålde eller inte, så länge jag fick en nöjd kund så var jag glad. MEN PÅ DET HÄR JÄVLA STÄLLET! >.< Don't even get me started! Neeej nu blir det här ett bittert inlägg. Men jag måste ju få skriva av mig någonstans ellerhur? Alltså det var förbannat bra provision där men alltså.. Jag tycker inte om att "plåga" människor. That's not my style.

I övrigt så saknar jag Markus.

Orkar inte skriva nåt mer för tillfället.
Skriver mer imorgon när jag har kommit hem till min älskade.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: AnnMarie Larsson

men vad jobbigt =(

jag förstår dig, jag skulle nog bara lägga på om nån försöker sälja nånting till mig o va "otrevlig".. man vill ju att folk ska vara trevliga o så.. hmm.. Mora säger jag bara!

hoppas du hittar något nytt vännen!

Kraam

2009-01-09 @ 09:44:14
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0