Fucking computer!

Alltså ni vet redan att mina högtalare i laptopen är sprängda? Nu är det ett störande ljud jämt när jag kollar på film! Det går 10 sec och så kommer det ljudet. Kan inte riktigt förklara hur det låter med det hackar. Precis som när datan tänker lite extra, då kan det bli störningar ni vet? Någon som fattar vad jag menar? Går det att göra någonting åt det?
Har faktiskt inte råd att köpa en ny dator. :(

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: jutta

hörlurar?

2009-01-25 @ 05:09:51
Jag heter: Ferhat

jag vet att den texten är gammal :p



Är allt bra med dig annars? =)

2009-01-25 @ 11:20:33
URL: http://ferhat.blogg.se/
Jag heter: Markus

jobbigt :(, får be farsan att dra med den till jobbet nångång ^^, <3

2009-01-25 @ 12:38:34
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Adam

Har du spräckt dom äre inte kul^^ säker de inte bara är nån inställning eller ljudkorte?:)

2009-01-26 @ 04:34:32






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0