Give me some ideas?

Jag vet inte vad jag ska skriva i bloggen längre. :(
Kan någon ge mig tips på vad jag ska skriva om?


Ida gjag har ätit, jävlats med en TV som inte fungerade, försökt att elda, får se om det vart fyr på skiten, ska ner och kolla om typ en kvart eller nåt. Har fixat disken, ska snart bädda.. Sen har jag babblat med massor med folk på msn. Tänkte ta en dusch senare när det har eldats en timme eller två. :p Känner mig inte särskilt fräsch idag. :p Har asont i ryggen. >.< Ska tvinga Markus att massera mig senare. ;) *borskämd*

Hmm, jaa vad är det ni alla vill läsa om?
Kan någon komma med tips och inte bara läsa och sen klicka er vidare.
Ge mig tips snälla? :)


Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: jutta

vill höra om hur det känns göra snöänglar i messingen o rulla runt

2009-01-13 @ 14:49:09
Jag heter: Tina

Mat, kärlek & sex verkar alltid funka. :P

2009-01-13 @ 15:02:12
URL: http://www.fejdan.com
Jag heter: Markus

Skriv något bara :D



Jaa klart jag masserar dig :D <3<3<3



Du har ju fått tips från både tina ch jutta nu iaf :D nåt ska du väl komma på ;) <3<3<3

2009-01-13 @ 17:13:06
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: syss

skriv från hjärtat som du alltid brukar göra kram

2009-01-13 @ 21:50:03






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0