I shouldn't sleep this much.

Vaknade för typ 20 min sen. Det är inte alls bra att jag sover såhär länge.Fast ioförsig om jag får jobbet så är det NÄSTAN perfekt. Börjar nämligen 14:00 vissa dagar och 13:00 vissa. Men jag känner att jag verkligen inte vill jobba där om det ÄR så som mitt första intryck var. Då är det definitivt inget för mig. >.<

Nej ska ner på stan och träffa Tant nu, men innan det ska jag borsta tänderna och lägga på lite smink. ;)

Vad händer idag då alla ni därute?
Är ni gulliga och svarar på den här frågan idag också? ;)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Det hade varit trist om det var så :/ morsan har en polare som jobbar där, och han storm trivs tydligen :D



Jaa vad ska jag göra idag?, ska pussa på dig iaf :D <3<3<3

2009-01-09 @ 15:30:30
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0