Jealous.

Kommer inte alls på vad jag ska skriva. Vill bara skriva någonting.. Mitt mysmonster sitter och kollar på film på Sollerön och jag sitter och vissnar här. ;) Neej vissnar gör jag inte. Men tråkigt har jag.

Hmm, vad ska man skriva här nu då? :O Har NOLL inspiration! Joo jag saknar min kisse. :( Fan alltså får jag jobb i Linköping så flyttar jag på en gång så fort lägenhet löst sig.

Är så avundsjuk på alla människor med egen lägenhet, jobb och allt det där. Jag vill inte vara beroende av andra människor ekonimiskt. Jag HATAR det! :( Men det finns mycket att göra åt saken just nu. Ska som sagt till soc imorgon igen med papper. Efter det kan jag ju hoppas på en kaffe latte på Helmers med pappa. ;) Kanske en semla på det också. xD Neej nu får det fan vara nog Rosie! Saknar mitt mysmonster!!! <3 <3 <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Saknar dig med!!! <3<3<3<3<3<3

2009-01-22 @ 17:29:17
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Em.

Det är inte alltid så lätt att ha egen lägenhet ska du veta. Men hoppas du får jobb & allting, för det är ändå ganska skönt med nåt eget :)

2009-01-23 @ 10:54:56
URL: http://powershot.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0