Legwarmers <3

Finns det något mysigare? ;D

Sitter mer ett par benvärmare, trosor, och en stooooor tröja just nu. ^^ Har inte orkat klä på mig mer. Min arm gör faktiskt ont! >.<

Ska träffa Micka idag också. :D Hon skulle komma hit bara hon gjort sig iordning, men det lär ju ta sin lilla tid antar jag. :p Men det gör inget, då kan jag sega ännu mer under tiden. ^^ Funderar på att hoppa in i duschen faktiskt. Men har ej bestämt mig än. Måste köpa fler benvärmare. Har blivit kär i dom alltså! Myyyyys! <3

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, se ya later. ^^

Visst ser dom mysiga ut? ;)



Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

Ja gud vilka snygga du la undan då ! :) får hoppas att dom får in fler ;) haha

2009-01-22 @ 01:15:25






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0