Nervous like hell.

Ska upp till lasarettet idag och kolla en grej. Vill inte skriva vad här, ni som har min msn och mitt mobilnummer kan ju ringa och fråga eller fråga på msn. Skit samma. Det jag vill komma fram till är att jag är så sjukt nervös så jag bara vill sjunka genom jorden. Jag hatar sjukhus och läkare med sprutor! Får panik varje gång jag kommer in till ett undersökningsrum. Blir jag för rädd blir jag våldsam alltså. Är rädd för vad jag kommer göra mot läkaren/sjuksköterskan. :s

Någon som har tips på vad jag kan göra för att lugna ner mig?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: victor

Åldrandet är en sjukdom som torterar och dödar gamla människor varje dag,alldeles i onödan eftersom åldrandet i teorin kan botas, om vi inte löser åldrandeproblemet kommer åldrandet döda oss själva. Hur ser du på åldrandet? Är det okej för dig att bli skröpligt kolli som sitter i rullstol samt kostar samhället pengar eller tycker du vi ska satsa mer resurser på åldrandeforskning?Kolla in min blogg och diskutera!

2009-01-16 @ 17:03:01
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Jag heter: Markus

nå tips? hmm.. Tänk på mig när du sitter där istället så mår du mkt bättre, jag som fick lov att gå i terapi pga min fobi för sprutor, och ändå är det inge bättre :P

2009-01-16 @ 19:14:06
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: marlene

vad ska du göra då? hoppas det går bra, hatar oxå sprutor å sånt. kram

2009-01-16 @ 19:19:46
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: Anonym

hoppas det gick bra gumman kram kram

2009-01-16 @ 21:50:08
Jag heter: jutta

hoppas det gått bra gumman vrid om kulorna på läkaren om han gör dej illa :)

2009-01-17 @ 00:59:11






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0