Once upon a time i had a thought.

Men den försvann... ;)

Sitter hemma hos Saandroow atm. ska sova hos henne i natt.. :D Idag har jag bara suttut vid datorn, eller ja, när jag vaknade vilket var typ 15:30 så satte jag igång datan.. Efter ett tag sa morsan åt mig att springa ner till Ica och handla smör. Sagt oxh gjort... Eller nä vänta.. Jag gjorde någonting emellan det också. :s Hmm, vad var det? :O *tänker* JO morsan polare kom dit coh ville ha saker handlade åt sig. :p JA! Sagt och gjort jag gick ner och handlade, Efter det när jag gick hem såg jag Micka och hennes kompis Maria stå ute och röka. :D Gick dit och babblade tills Mickas pappa hämtade henne. JO träffade Tanten också. :D Faan vad skönt det var att få se henne igen. Har saknat henne som faaan. <3
Nu har vi kollat på massor med klipp på youtube med parlamentet. Jag skrattar så jag gråter nästan varje gång. ;)

Neej nu pokar Saandroow på mig så det är lika bra att sluta skriva..
Jag saknar iallafall mitt mysmonster.

Puss






Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Parlamentet är kung :D

Sv: Ja jag går i skolan på torsdagar, och träffar gruppen som jag är i ibland på veckorna. vad gör du då, inge jobb än? Kramar

2009-01-26 @ 22:53:40
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Markus

du har fått nåt gjort iaf :D i miss you to <3<3<3

2009-01-26 @ 23:05:08
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Micka

Parlamentet är naaaaajs det :D

2009-01-27 @ 22:06:19
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0