Panic and ordinary stuff.

Inlägget innan det här var enbart fyllt med ångest. Det var dom enda orden som jag KUNDE skriva vid just DET tillfället. Någon som förstår vad jag menar?

Jag var ner på arbetsförmedlingen med Tant idag på informationsmötet. Vi höll på att somna, tråkigare möte har jag nog aldrig varit på. >.< Var sen ner och sökte massor med jobb på olika ställen.. För att sen gå till banken och göra lite ärenden.

Jag har TRE goda nyheter idag iallafall. :p Kl 11:30 idag vart jag moster. :D Min andra syster inte hon som bor i sthlm utan hon som bor i Växjö fick en son. :D Hon var beräknad 8:e februari men han kom ut idag. ;D

Andra goda nyheten är att idag eller ja, *kollar på klockan* igår har jag och Markus varit tillsammans i två månader :D Alltså det kanske inte låter så mycket för er, men för oss är det det. :D Det är nämligen så att det här är andra gången jag och Markus är tillsammans. Första gången kände vi knappt varandra men nu är vi bästa vänner och det är en viktig del i ett fungerande förhållande. Det tycker iallafall jag.. Man behöver inte vara blyg för att säga som man tycker. Behöver inte vara livrädd för att börja bråka och tro att det tar slut. Ja, ni fattar säkert vad jag menar. :p

Tredje goda nyheten är att jag fick äntligen få träffa min Kelingsaat idag. :D
Längesen nu! Du ska bara toffla i Fagersta. ;) Men det gör ingenting. Älskar dig lika mycket ändå. <3


Nuu blir det Ghost Whisperer och sen sova!

Vad har alla andra där ute gjort idag? :)

BTW! Tack för alla söta kommentarer jag fick idag. Ni är bäst! <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marlene

va skoj=) det händer nåt positivt iallafall=)

2009-01-15 @ 02:18:03
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: syss

Jag ska hålla tummar fingrar och tår att du det löser sig för det och att du hittar ett jobb som du trivs med kram kram

2009-01-15 @ 20:47:50
Jag heter: Markus

har bara en sak att säga till dig gumman... JAG ÄLSKAR DIG!!! <3<3<3<3<3

2009-01-16 @ 00:50:52
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0