Sleeping rage.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om, men jag försöker iallafall..

Är fett irriterad på allting känns det som. Jag har gått upp 7 jävla kg sen jga flyttade tillbaka till Mora. Så fruktansvärt jävla rastlös hela tiden! Sitter bara på mitt feta arsel och käkar chips typ. >.< Nu är jag bitter, men måste bara få skriva av mig.
en tanke slog mig precis. Tänk om jag ska ha ett godisförbud på veckorna. snacka om att gå ner i vikt. O.o DET ska jag faan göra! Vilka tror att jag kommer klara det? Jag är helt klart sockerberoende. Det märks på mig, jag måste ha något sött minst en gång om dagen annars exploderar jag känns det som. Jag röker som en bortbindare! Har gjort det sen jag var typ 12 eller 13 kommer inte ihåg. Tänker tanken att jag ska sluta röka och börja träna varje dag! Men tror ni att jag gör någonting åt det? NEJ! Blir bara mer och mer irriterad på mig själv! >.<

Har någon ett tips på hur man snabbt gå ner i vikt? När jag bodde i sthlm så gjorde jag knappt något annat än att gå. Gick till t-banan, sorang omkring inne i stan. Sprang upp pch ner för trappor på jobbet. Ja, you get the picture. Nu sitter jag bara still framför datorn! Blir snart tokig!!

Hjälp mig någon?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Det kommer du absolut klara gumman :D <3

2009-01-02 @ 08:41:27
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Jojj

Man klarar allt bara man vill! Det vet du väl! ^^

Och att gå upp lite i vikt är inte hela världen. Så snart du hittat ett jobb eller i alla fall någon syssla du tycker om så kommer de att rasa bort fortare än du kan ana. :)

Det är den motionen du inte tänker på som gör skillnad. :) Som att gå till affären, diska och en massa annat sådant som man inte tänker på.

Och en annan sak. Ät frukt när du blir sötsugen! Det fungerar! Tro mig jag vet! ^^



Och sist men inte minst!

Lycka till!

2009-01-03 @ 22:23:57
URL: http://johannaftw.blogspot.com/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0