Soon it's a new week.

Typ om 2 timmar. ;)

Borde sova, ska upp vid 9:00 imorgon hade jag tänkt, märks la hur det kommer gå.. Bära in ved, fixa disken, tvätten.. Allt som ska göras you know. 

Vet inte vad mer jag ska skriva om. Har noll inspiration.

Var full i helgen, allting gick som det gick. Blev som vanligt deprimerad. Ska fan sluta dricka så mycket och ut och röra på mig mer.. Jag jag VET jag har sagt det miljoner gånger, men jag känner mig inte alls motiverad, det är det som är det stora problemet atm. Sen är jag orolig för massor med saker med min familj och alla jag älskar. Nej nu blir det till att läsa igenom alla mina favoritbloggar sen mer Charmed, sen sova. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Taaaant

Kan var så om man inte har nån som följer me ut.. Skit trist å träna själv.. ja e heller inte motiverad till de.. du får dra me dej markus.. :P puss puss

2009-01-12 @ 12:44:40
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: Jojj!

Tja, det är ju inte lätt när man inte har motivationen. Själv är man så illa tvungen att gå från mig till typ Eskiln varje dag. Hade inte råd med busskort. >.< Så jag kommer nog att gå ner även fast jag inte tänkt orka göra någonting åt det. :P

kram

2009-01-12 @ 15:41:42
Jag heter: Taaaant

beror la på när den går.. ska jobba på hockeyn.. börjar 5.. puss

2009-01-12 @ 22:50:16
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Jag heter: jutta

bara ringa om du mår dåligt har oftast tid o lyssna

2009-01-13 @ 14:08:15






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0