Spank my ass and call me Nancy...

......vad god maten var hos farsan. ;D Köttgryta med massor med rotfrukter och potatis till. <3 Göttans!

Ikväll blir det kanske att åka upp till en polare till Markus. Annars blir det myskväll idag igen. ;) Ja, ja det märks hur det blir. :p

Älskling har precis skjutsat upp sin mamma till hans mormor. Han lär la komma hem snart. ^^ DÅ ska jag ha skrivit klart det här. ;p

Har inget mer vettigt att skriva faktiskt, Markus kommer säkerligen att skriva något mer intressant i sin blogg än vad jag har gjort. ;) Men det är han som har skrivartalangen. Men men så kan det vara.

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Min Rosie <3 Love And Miss You <3

2009-01-31 @ 22:08:22
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Markus

Jo det var rätt gott :D godare än jag trodde faktiskt :D <3

2009-02-01 @ 19:55:03
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0