The Protector of the innocent

Jack var med om en olycka idag. :( Han vart påkörd. Tack gode gud att han klarade sig. Han fick en smäll i huvudet och började blöda näsblod. Men annars är det bara bra med honom. Är nämligen hundvakt för tillfället när Erika och Erikas mamma är på hockeyn och jobbar. Snacka om att man fick en schock! Erika hade ringt mig när jag låg och sov, så Markus svarade. Det enda som Erika sa var typ att Markus skulle hälsa till mig att Jack hade blivit påkörd. Markus sa la okej och la på. Efter det så väckte han mig och berättade. Jag kastade mig över telefonen och ringde upp Erika. Hon berättade vad som hade hänt. Och jag som är så förbannat jävla känslig började ju gråta på en gång. Ringde runt till alla människorjag kunde tänka mig som kanske kunde skjutsa in mig till Mora. Efter ett bra tag ringde jag till Saandroows syster och frågade henne.. Hon kunde inte hon heller men hennes morbror skulle åka från Ön till Vinäs så jag kunde åka med honom sa hon.. Nu kanske det här inte ens är läsligt men det skiter jag i. Jag gör så gott jag kan! Jag fick iallafall numret till honom, ringde dit och vi bestämde att jag skuee få skjuts ända hit. Alltså Hånåkni. TACK!

Nu ska jag vänta på att Erika och hennes mamma kommer hem, sen vettefan vad som ska göras, men jag ska iallafall inte sitta här. Älskling, om du läser det här. Passa på att blogga nu medans jag är borta. :p Passa på att ha utorrent igång också medans din klagande flickvän inte är hemma. ;)

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0