The third time.

Måste ringa till dom äckliga jävlarna igen.. Ååååh jag hatar soc!  Dom är det värsta som finns. Liksom om jag inte har fått pengar därifrån förut varför skulle jag få det nu?  Pga av att jag fäller fler tårar? För att jag skäller mer på min handläggare? Ska jag säga att jag är alkoholist för att få en annan handläggare för att kunna få pengar? Alltså jag VET vilken handläggare jag kommer få om jag går dit nu och han kommer börja skratta åt mig. Liksom Ja här kommer Rosie igen. LIKA JÄVLA MISSLYCKAD SOM FÖRRA GÅNGEN! Han sitter där med sin lön på jag vet inte hur mycket och säger till folk om dom får pengar eller inte. Högt uppsatta personer är det värsta som finns! Vad är det för fel på soc i vårat samhälle? Är dom helt dumma i huvudet? Nu är jag bitter på allting som har med soc att göra. Orkar inte skriva om dom mer..

Ska bort på informationsmötet på arbetsförmedlingen idag, det känns ju sådär. Men tanke på att det är om Adecco och dom har varslat ca 20 st där idag.. Såå jag vet inte.. Men måste gå till soc eller  till arbetsförmedlingen i ett lakan och barfota för att dom ska fatta hur dåligt ställt man har det? Fan jag blir så arg så jag sitter här och grinar över det här. :(

JAG SAKNAR GM!!! :( <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Em.

Det är sjukt hur det är! Dom varslar folk överallt & sen gnäller dom på att det är så många som är arbetslösa! :@ Man blir ju förbannad.

2009-01-14 @ 12:27:22
URL: http://powershot.blogg.se/
Jag heter: Markus

Ja adecco verkar ju inte göra så mkt nytta dom heller :/

2009-01-14 @ 21:47:50
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Jojj!

Att de nekade dig förut kan ha varit pga din ålder eller nått annat tjafs. Men nu har du faktiskt jobbat innan vilket gör det lättare för dig att få hjälp. Dock vet jag inte hur de reagerar när du berättar att du sagt upp dig.

Men nekar de dig igen så skaffa en psykolog som kan vara där och bråka för dig! De har mer makt över soc än någon annan skulle jag vilja påstå.



Hoppas att allt löser sig för dig!

2009-01-14 @ 22:26:09






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0