This fucking addiction!

Att man ska vara så beroende av cigaretter! >.<
Nu har jag typ 100 kr kvar att leva på, thank god att Markus har fått pengar. Kommer få pengar av syrran någon gång i slutet på januari. Det känns skönt att veta att jag inte kommer bli helt utan i februari iallafall. Ska ringa till Monetar imorgon, sen blir det till att ringa en av alla kuratorer på st: mikael skolan. Funderar på attförsöka hoppa på en utbildning i omvårdnad. Det är ju ganska bra betalt på lasarettet. Men med tanke på lågkonjukturen som är nu så är det förbannat svårt att få jobb. Men jag kämpar vidare. Hmm, vet inte vad jag ska jobba med annars. Men det märks la..

Nu tänker jag försöka få igång min dator, det är såklart något fel på den nu också. Men men med min vanliga jävla tur så blir jag väl utan den snart också! >.<

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

ääh den hoppar nog igång snart ska du se :D

2009-01-06 @ 20:53:44
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: alex

gör det! inom vården behövs det alltid folk, lågkonjunktur eller inte.

2009-01-06 @ 22:41:04
URL: http://iolin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0