Yesterday 16:30

Hallo bloggen, nu sitter jag på bussen till Sollerön. Kommer lägga in det här på bloggen när jag kommer hem. ^^ Idag har jag mest stressat, jag vaknade ganska så sent. O.o Skulle nämligen in till banken och ta ut pengar. Micka har ju lyckats slå min kod fel tre gånger så automaten tog kortet för mig. >.< Men det är lugnt, får ett nytt imorgon. ^^ Hmm, vad har jag mer gjort idag? *tänker* Träffade Sara och Micka en sväng på stan för att sen springa till bussen med en 700 kilos ikeakasse med kläder.

Har tänkt på en sak ett tag och det är hur jag ska få tag på en lägenhet här i Mora. Det är ganska så omöjligt när man inte ar jobb. ;) Men om vi tänker tanken att jag har ett jobb. Sen då? Jo jag har som sagt en betalningsanmärkning så det är hartnär omöjligt att få ställa sig på ett kontrakt. :( Jag trivs verkligen inte i Mora. Är här enbart pga mina kompisar, Markus och min familj. Annars hade jag varit låååångt borta vid det här laget. Men men så kan det vara. Får jag ett jobb som kommunikatör som jag hade i sthlm blir jag glad! :D Enda villkoret på att jag skulle orka och vilja bo kvar i Mora är om jag och Markus får en egen lägenhet. Jag vill inte vara en parasit längre. Vet att jag tjatar om det, men jag måste fan få skriva av mig någonstans ellerhur?

Faan vad bussen skakar. >.< Vettesjutton vart vi är nu heller. xD Men är nog ganska nära Sollerön. Såå jag ska sluta skriva för den här gången. ^^ Lägger som sagt in den här på bloggen om en stund. ^^

Vad har alla ni gjort idag? Vill ni vara så gulliga och svara den här gånger? ;) Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Det märks hur det går, men nåt ska vi få tag på iaf :P

2009-01-28 @ 18:27:46
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Micka

Ja du måste bo kvar här gumman !! (:

Haha jävla klantarsel man kan vara ibland ! x)

Puss

2009-01-28 @ 19:35:09
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0