I'm leaving.

Kl 16:27 sticker jag från Mora!


Markus om du läser det här så har du säkert redan läst sms:et som jag skickade till din mamma. Du har ju ingen display på din telefon så jag skickade det till hennes telespunk. ^^

Jag orkar inte vara kvar i Mora längre gott folk. Jag älskar er, men jag klarar inte av att må dåligt hela tiden. Jag kvävs i min egen lägenhet, och det är definitivt inte bra. Ni som känner mig har mitt nummer, det är bara att ringa eller sms:a.

Bara så att ni vet så fungerar 6:an på min telefon lite som den vill,
så om jag ska svara på ett sms så kan det bli utan MNOÖ6. Japp, då vet ni det..

Jag håller på och packar just nu så, för fan nu sticker Rosie Linnéa Lindqvist! Nu slipper ni mig!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: sara

kommer du inte tillbaka? flyttar du? <3

2009-07-10 @ 09:50:53
URL: http://saramalmandersson.blogspot.com
Jag heter: Hanna

Synd att du tänker så,, problemen kommer inte försvinna bara för att du drar.

Kanske skulle ha agerat lite mer moget och ta itu med allt istället?

Se livet som ett äventyr, man kommer aldrig vara lycklig, man får se nuet som lycka istället.

Det finns dom som har det mycket värre än dig, tänk på det så kanske du mår lite bättre. För du är bra men genom att dra så sviker du bara många av dina vänner.

2009-07-10 @ 10:35:17
URL: http://yooooooo.blogg.se/
Jag heter: Markus

Det kommer inte bli bättre av att fly ifrån alla problem, inte förrän du tar itu med det..

Hade det varit så lätt så hade jag varit i kina för länge sen nu..

2009-07-10 @ 12:00:24
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Anonym

Jag håller med både Markus och Hanna här. Det hjälper inte att du bara flyr helatiden.

Och det sårar många på kuppen.

Och genom att läsa andra inlägg verkar det som du försatt dig i situationen själv.

Ta itu med allt annars kommer det säkert hända igen, och du kommer må lika dåligt. Om du reder ut det nu så kommer det bli bättre förr eller senare.

2009-07-10 @ 12:53:02
Jag heter: The Drunken sailor

Fan va alla var negativa här då.



Omväxling förnöjer!



Sen vet jag inte vilka problem som finns.

Ibland måste man ju lösa problem, ibland ta semester ett tag.



GooodLock

2009-07-10 @ 15:43:14
Jag heter: FylleHund

kommer ihåg du sa att nå skulle upp på bloggen som va bättre än sist. men jag kommer väll inte ihåg VAD det var:P



Men igår var det väll en bra kväll iaf? du verka ha kul:) Inte för att jag kommer ihåg hela kvällen men jag har ju massor me bilder som jonas tog.



ha det fiint:)

2009-07-10 @ 15:46:51
Jag heter: Marie Matsson

Jag tänker inte släppa taget om dej det vet du! Om jag inte har annat val så åker jag fan själv ner till sthlm och snor tillbaka dej och låser in dej i mitt egna hemma. <3

2009-07-10 @ 18:24:28
Jag heter: Micka

Gumman, jag finns här för dej, även om vi inte umgåtts mycket på sista tiden p.g.a allt skit du vet, men jag älskar dej & finns här . <3

Det ska du veta ! Kommer att sakna dej massor, och det kommer inte att kännas som det ska alls när du är borta :( . <3 Älskar dej vännen. Ta hand om dej <3 ! & lova, att kom snart tillbaks ! <3

2009-07-10 @ 20:28:15
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0