Indifferent bitch!

Jag känner mig bara likgiltig pga av allt som har hänt. Jag har gråtit två gånger och båda gångerna var när jag var full. Detta skrämmer mig faktiskt en del, jag har aldrig varit såhär förut. Någon som har en förklaring varför?

Nu har jag städat upp lite i lägenheten, diska kan jag inte göra med tanke på att min granne redan hatar mig. Aja, får fixa det imorgon. Fast först ska jag fanimig upp till Communicare! Jag försov mig sist. Jävla mig som onte vaknar av min väckarklocka! Enda gångerna jag kommer i tid dit är när jag ger fan i att gå och lägga mig. Det slutar liksom med att jag hinkar i min kaffe och cola och håller mig vaken i ca 50 timmar sen slocknar jag totalt i kanske 8 timmar. Det är förbannat jobbigt kan jag säga. Jag håller på och väntar på en tid med kuratorn på ungdomsmottagningen här. Det är gratis så jag har ju knappast något att förlora på det.

In other news så kommer Jimmy snart hit, vi ska kolla på någon film och moffa chips eller nåt. ^^ Får la se om jag får någon sömn i natt eller inte, det märks.

Bilder kommer imorgon på lite smått och gott. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sandra-Dee

det har ju varit sjukt mycket åt dej på sista tiden.

du kanske inte känner av dethär så mycket just nu, men det kommer ikapp så småningom. ta dej tid att gråta ut då istället och bara ta det lugnt, så kommer du må så sjukt mycket bättre efteråt. koncentrera dej på vad som måste göras nu istället, exempelvis Communicare, städa upp lägenheten lite, prata med kuratorn osv så kommer du nog må bättre. bara du får lite ordning i ditt liv (på ALLA sätt och vis) så kommer du orka så mycket mer.

vill du ha hjälp med någonting, vad som helst(tillomed att jag kommer och diskar åt dej), så hör av dej bara. jag finns alltid, vad det än är.

du är min bästa vän!



pusskram <3

2009-07-06 @ 02:20:32
Jag heter: Marie Matsson

Ville bara slinka in och säga att jag saknar dej och verkligen bryr mej om dej my Rosie babe <3

2009-07-06 @ 15:24:47
Jag heter: syrran

inte så konstigt pga omständigheterna men det kommer alltid bättre tider efter jobbiga perioder I promise Älskar dig

2009-07-08 @ 02:37:05






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0